·284 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2017 15:37 Ne çok değerimiz var yaşarken kıymeti bilinmemiş öldükten sonra kaybetmenin şokuyla değerini farkettiğimiz bir zaman geçince üstünden yine unutuluveren yeni nesillerin adını dahi duymadığı.
Oğuz Atay hocası Mustafa İnan'ı anlatırken her ne kadar yazı yazmayı bilsek de henüz yazılı kültüre geçemediğimizi, sözlü kültürde takılıp kaldığımızı söylerken hiç haksız değil aslında.Kaçımız anılarımızı, düşüncelerimizi, duygularımızı gelecek kuşaklara aktarabilmek için kalem ve kağıda sarılıyoruz??? Ölümle birlikte her şey silik bir hatıra oluyor ve kaybolup gidiyor.Kimi zaman en yakınlarımız bile bizi başkalarından öğreniyor. Tüm zorluklarına rağmen Atay bunu başarmış ve bir değerimizi bize tanıtıp pek çok kişiye yeni ufuklar açmış. Okuyan herkesin kendinden bir şeyler bulacağı çok özel bir kitap .