Yer yer kopukluk hissetsem de yine de merakla ve severek okudum diyebilirim. Fakat bazı soruların cevapsız kalması hoşuma gitmedi. Sonu ise asla beklemediğim şekilde bitti, sevdim.
Farklı bir kitaptı bir şans verilebilir. Dizisini de izlemeyi düşünüyorum.