·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ağustos 2024 13:27 İyi ol hoş ol benden uzak ol....
İnsan acıma duygusunu kaybederse ne olur?
Acıma duygusunu kaybetmiş genç bir öğretmenin hayatından kısa ama uzun uzun bir kesit..
Kitap başında bir tiksindi uyandırdı, Zehra öğretmenin babasına müthiş bir kin duydum, lakin kitap ilerledikçe babaya müthiş bir acıma hissi oluştu...
Kitapta çıkarabilinecek bir sürü ders var, en büyük düşmanımız önyargımız... Yaşamımız önyargılardan ibaret, herkesin vardır önyargı yüzünden kaybettiği kıymetini bilmediği insanlar... Derin bir ah çektim kitap bittikten sonra keşke yirmi yıldız olsa da verseydim... Keyifle okuyun, mutlaka okuyun.