·152 syf.····Okunma: 01 Ağustos 2024 20:19 Rasim ağabeyimi gerek Sezai Karakoç ağabeye muhabbetimden, gerek güzel Müslümanlığından, gerekse de Müslümanlara ışık olacak yazılarından ötürü çokça severim. Okuduğum her fikir kitabında bana çokça ufuklar açmıştır. Ama gelgelelim kısa kısa yazdığı öykülerde benim açamadı gitti. Ya da ben mi kapattım hikayelere karşı kendimi, bilemiyorum...
İnsan ilişkilerini, aşkı ve uyumsuzluğu anlattığı hikayelerinde elbet beni etkileyen temaları oldu. Hele hasret kısımları çokta güzel. Ama umum manada beni cezbedemedi ağabeyim. Mühim değil. Bende kıymetinden zerre kaybetmez. Bu vesileyle de duamı bile alır. Rabbim ağabeyime gani gani rahmet eyleye, âmin.