Okurken hiç bitmese diyerek okuduğum bir kitaptı. İnsan olan, duyguları olan, Mustafa'yı anlatmıştı. Bizede o lazım. Başka türlüsü sanki nefret ettirmek üzerine yazılan tanıtımlar oluyor sanki.Sizi bilmem lakin ben kültleştirilmeyen sevginin kalıcı olduğuna inananlardanım.