Korku , gerilimin son hazlarını yaşadığım güzel kitap.En az 4 defa okudum.Her şeyi daha önce bilmeme rağmen aynı zevki tekrar tekrar yaşıyordum.Oysaki ben nadiren kitapları tekrar tekrar okuyan bir insanım.Fazla sürükleyici.Bir oturuşta kitabı yalayıp yutuyorsunuz.