Korku , gerilimin son hazlarını yaşadığım güzel kitap.En az 4 defa okudum.Her şeyi daha önce bilmeme rağmen aynı zevki tekrar tekrar yaşıyordum.Oysaki ben nadiren kitapları tekrar tekrar okuyan bir insanım.Fazla sürükleyici.Bir oturuşta kitabı yalayıp yutuyorsunuz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimi zaman üzülüyor,kimi zaman sinirleniyor,kimi zaman ise mutlu oluyorsunuz.Feride ne kadar sizi çıldırtsada güzel bir zevk veriyor.Sürükleyici bir kitap okumanız kesinlikle tavsiye edilir.