Korku , gerilimin son hazlarını yaşadığım güzel kitap.En az 4 defa okudum.Her şeyi daha önce bilmeme rağmen aynı zevki tekrar tekrar yaşıyordum.Oysaki ben nadiren kitapları tekrar tekrar okuyan bir insanım.Fazla sürükleyici.Bir oturuşta kitabı yalayıp yutuyorsunuz.
Kimi zaman üzülüyor,kimi zaman sinirleniyor,kimi zaman ise mutlu oluyorsunuz.Feride ne kadar sizi çıldırtsada güzel bir zevk veriyor.Sürükleyici bir kitap okumanız kesinlikle tavsiye edilir.