Roman
10/10
·176 syf.··
Beğendi
·
2024 51. kitabı
#okudumbitti# Fuardan aldığım ve adını ilk defa duyduğum Fikret Eroğlu adlı yazarın Erguvan mevsimi kitabını bitirdim. Kitap okuduğum türlerin aksine farklı öykülerden oluşuyor. İlk olarak Ali adında kimsesiz bir adamın hikayesini anlatıyor. Ali'nin hayat hikayesini okurken hem üzüldüm hem de merak ettim. Zeliha'ya da okurken çok üzüldüm. Ahmet öğretmen gibi hocalar çok az kaldı dünyada. İki Mehmet'in hikayesi ise beni çok etkiledi. Erzurum olan hikayede kendimi buldum. Çünkü çocukluğum orada geçti diyebilirim. Ankara da az çok tanıdığım bir şehir. Adana ise benim hep görmek istediğim bir yerdi. Hikayesini okumak bana keyif verdi. En çok ise şirket sahibi olan Selim ve Salih'in hikayesi beni çok etkiledi. Gerçekten orada dostluğun ne demek olduğunu anladım. Genellikle üzüldüğüm bir hikayeydi. Puanım 10 üzerinden 10
Edebiyat & Roman
Erguvan MevsimiFikret Eroğlu · Kumran · 201829 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.