İnsanlar resmen kitabı popüler kültüre dahil ettiler. Bir kitap açıp okumayan ergenler bile önerince ben de eksik kalmıyım dedim ve pişman oldum. Kitabın başındayken sonuna kadar çoğu şeyi tahmin ettim bu muydu yani bu kadar hepsinin övdüğü kitap. Kesinlikle Stefan Zweig'in çok daha güzel kitapları olduğunu düşünüyorum. Bir de buna aşk kitabı diyorlar ya saçmalık gerçekten bari bu hikayeye aşk demeselermiş. Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig