"Yanına mı gitsem, yoluma mı?"
Edebiyat
··3 alıntı·
14,1bin Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yoluma giderken yanına uğrarım yoksa aklım kalır.
Yoluna git ki, yollarınız kesişirse bir anlamı olsun. Olmazsa yeni yollar bulabilesin.
Yoluna gidilmeli herkes kendi yoluna
Kuş ölür, sen uçuşu hatırla ..
Yanına gitsen , yolundan döndürür seni
Reklam
Yol her zaman doğru tercihtir.