Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Temmuz 2019 13:20 Kitap hakkında ki yorumlar coğunlukla olumlu yönde. Kafka'nın kendisini bir böcek gibi hissederek kaleme aldığı ve okuyucusunu da bu auranın içine çektiğine şahit olacakmışım. Okuyorum efendim.