Genel olarak ele aldığımız zaman güzel bir kitap hatta Türk Edebiyatının öne gelenlerinden biridir fakat ben okurken zaman zaman sıkıldığımı hissettim ama bazende kelimelerin içine düşecektim.Eksikler vardı gibi sonu çok tatmin edici değildi
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma