·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ağustos 2024 21:04 Hugo'nun kaleminden harika bir başyapıt. Her sayfasını çevirdiğimde farklı bir duygu yaşattı bana. Yazılan sahneleri sanki mahkumun yanındaymışsınız gibi hissediyorsunuz. Bundan iki asır önce Hugo idamın insanlık için bir faydasının olmadığını, bunun bir çözüm olmadığını usta bir şekilde kalemiyle haykırarak toplumu bilinçlendirmeye çalışmış. İnsanı ortadan kaldırmaktansa birey olarak yaşatıp topluma kazandırmayı savunmuştur. Bir eser eğer klasik olacaksa o kesinlikle bu kitap olmalı ve kesinlikle okunmalı.