KAYIP TANRILAR ÜLKESİ
TÜRKİYELİ!!! TÜRK KÖKENLİ!!! BU DA YENİ MODA OLDU. TÜRK DEMEK ZORUNUZA MI GİDİYOR SAYIN AHMET ÜMİT??? Severim yazarlığınızı da, kitaplarınızı da, Türk polisiye romanların önde gelen ismisiniz ama olmadı böyle, yapmayınız böyle şeyler Ahmet Ümit Türk deyince faşist mi oluyorsunuz???
Kurgusuyla, anlatımıyla, sürükleyici yazı diliyle, cinayetleri Yunan Mitolojisiyle harmanlamasıyla benim için kesinlikle Ahmet Ümit'in ustalık eseridir Kayıp Tanrılar Ülkesi . Patasana 'dan sonra en beğendiğim eseri bu kitap oldu. 10 da 10 puan vereceğim kitap ne yazık ki şu Türkiyeli? sorunsalından dolayı benim için 7 puandır. O da yazara saygımdan dolayı.
Berlin sokaklarından Bergama'ya kadar uzanan macerada, gizemli cinayetler ve sırları çözmeye çalışan ana karakterler olarak başkomiser Yıldız Karasu ve yardımcısı Tobias Becker'i görüyoruz. Önceki kitaplardan alışık olduğumuz karakterler Başkomiser Nevzat ve yardımcısı Ali kitabın son sayfalarında katılıyorlar...