Stefan Zweig’in gibi bir yazardan çıkması gayet olanaklı bir eser! Ki yazarın hayatını, ölümünü yakından izleyenler bilirler asıl Ferdinand’ın kimin düşüncelerini yansıttığını. Oldukça özgün ve sürekliyici. Kısa olmasına rağmen konusunun ağırlığı, okuyucu açısından epey zorlayıcı hatta sancılı bir eser haline dönüşüyor! Okunmaya da efkarlanılmaya da değer! Üstelik, Gülperi Sert
çevirmeni tebrik etmeden geçilmemeli! Pürüzsüz bir aktarım olmuş!