Puan vermedi·167 syf.··Beğendi
· Kitap üç bölümden oluşuyor. Her bölümü üç ayrı karakter anlatıyor ve çocukluk, gençlik ve orta yaş dönemindeki karakterler.
En beğendiğim ilk bölümü anlatan 6 yaşlarındaki Sunaydı. 1969 yazını anlatıyor ve çocukların verdiği o neşeyi, sağlığı hissettiriyor karakter, çok şeker bir kızdı Suna.
Kitap bir kadının ölümünün, hayatları üzerindeki değişimle başlıyor aslında. Okuması keyifliydi. Sadece final kısmı bir yere bağlanmadı sanki, ucu açık bitmiş gibi.