İlk defa bir Sabahattin Ali eserinde hakikaten bunaldım. Kitap akmıyor. Arada fena olmayan hikayeler olmasa çekilmezdi.
Masalların tümünü beğendim.
Hikayelerden Cankurtaran, Kurtla Kuzu ve Dekolman'ı sevdim.
Tavsiye eder miyim? Ederim. Beklentilerinizi düşürürseniz keyif bile alabilirsiniz.