Bir oturuşta okunacak kadar kısa ve akıcı bir öykü. Bir kadının eşine olan fedakarlığı ve sevgisinin vatan sevgisi ve insanlıkla çatıştığı anda verdiği karar olarak kısaca özetleyebileceğim kitapta suçluluk psikolojisi, savaşın insanlar üzerindeki etkisi, insanın vahşileşerek insanlıktan çıkması ibretlik bir şekilde anlatılmıştı. Herkese tavsiye ederim.