Orhan Pamuk Kitabın konusu takıntılı aşık olan 35 yaşında ki Kemalin 18 yaşında ki Füsun'a olan yıllar boyu süren kimine göre ilgisini kimine göre aşkına kimine göre ise takıntısını anlatıyor.
kitap başlarda güzel ilerliyordu fakat ortalara doğru sıkmaya başladı, birbirini sürekli tekrar ediyordu, aynı zamanda kitap da sadece Kemal konuşuyor diğer karakterlerin konuşmalarına neredeyse hiç yer verilmemişti ama buna rağmen beni sonunda ağlatmayı başardı bu yüzden okumanızı tavsiye ederim. Aynı zamanda yazarının Orhan Pamuk olması ve kitaba özel İstanbul da müze olması çok ince. Masumiyet Müzesi