Ali Ural ile ilk tanışmam:)
Ural ile tanıştığıma memnun oldum.
Çok güzel, akıcı, sürükleyici ilk sayfadan tutup seni son sayfaya bir solukta getiriyor..
Hayattan, hayata dair, insanlığa dair, yaşam ve yaşama dair bir çok konu Ural tarafından ele alınmış..
Ve şunu da söylemek isterim
bu kitabı okuduktan sonra mektup yazasım geldi:)) @Eyisa_ Posta Kutusundaki MızıkaA. Ali Ural