Şairimizin; Grapon Kağıtları, Pulbiber Mahallesi ve Ah'lar Ağacı olmak üzere üç eseri bulunmaktadır. Bu ay için ise Grapon Kağıtları'nı okumayı seçtim.
Bu eseri sayesinde kalemiyle tanıştığım bir şair oldu ve kalemini çok beğendim diyebilirim.
Şairimiz şiirlerinde; hayal kırıklığı, acı, ölüm, yorgunluk ve umut gibi daha pek çok duyguya yer vermiştir. Yazdığı her bir satır da yaşanmışlık taşıyor diyebiliriz. Çünkü kaleme aldığı şiirleri hayatından izler taşımaktadır.
Şair hakkında araştırma yaparken kendisi hakkında söylediği "Ruhunu ütüsüz ve buruşuk gezdirmeyi sevdiğinden hiçbir zaman yeterince "düzgün insan" olamadı." sözüyle kendisini tanımlaması da oldukça dikkatimi çekti ve düşündürdü diyebilirim. Keşke daha fazla eserini okuma imkânımız olsaydı. Derin ve hüzünlü şiirleriyle kalemini beğendiğim şairler arasında yerini aldı.
Şiir severlere keyifli okumalar
Bu eseri, #heraybirşiirbirromanokuyoruz grubumuz şiir okumaları için seçtim
Hamza Azman @kitaplikedihanim
Fatma Kazankaya @smkkitapevi
Sena Karaca @bilgeninkitapligi_g
#alıntılar
"Geçen yazı
Bir dut ağacının altında roman okuyarak geçirdim
Dut taneleri düşerdi sayfalara
Tıpkı tatlı bir yaz yağmuru gibi
Büyük taneli tıpırtılarıyla
Kendimi dut ağacının gölgesini yiyen
Bir ipek böceğine benzetirdim.
Ucuz teşbihler beyaz atlı prenslerdir Pollyanna
Bir şiire gelir
Ve onu bu hayattan kurtarırlar.
Ah Pollyanna,
İçimde sanki hep aynı şarkıyı çalan bir laterna:
Cancağızım basma perdeme bir çiçek de sen olsaydın
Kaçarken yangın merdivenlerine
Keşke grapon kağıtları assaydın."
"Çiçekli şiirler yazmama kızıyorsunuz bayım
Bilmiyorsunuz darmadağın gövdemi
Çiçekli perdelerin arkasında saklıyorum.
Karanlıkta oturuyorum, ışıkları yakmıyorum”
"Bazı şarkılar vardır
Kanatlarında yağmuru taşıyan kelebeği anlatır"