Kitabın sonunda yaşlanmış adamı gömen kişi de bendim sanki. Tüm hikaye boyunca ailenin yaşadığı evi, tarlalarını, komşuları, karakterleri okadar yakından tanıyorsunuz ki ölümleri doğumları hepsini ayrı ayrı hissediyorsunuz. Kitabın ismi yasamak olsa da ölmeyi daha güzel anlatan bir kitap. Nasıl ölünmez ve de nasıl ölünür hepsinin cevabını öğrenebilirsiniz bu kitaptan. Kitabı bitirdiğimde uzun bir rüyadan uyanmış gibiydim. Uyandığımdaysa gözlerim yaşlıydı ve neden ağladığımı unutmuş gibiydim. Ayrıca ilk defa olayların geçtiği hava durumunu bukadar hissettiren bir yazım okudum bu açıdan da çok başarılıydı.