·328 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2017 22:41 Daha önce bu kitabı ısrarla okumamı isteyen arkadaşım, bana bu kitabı hediye etti. Eder etmez vize haftam olmasına rağmen başlamak istedim. Sinan Akyüz'e sorduğumda ise "keşke daha sonra okusaydınız, aksi takdirde mendilinizi eksik etmeyin" dedi. Şuan neden böyle denildiğini anlıyorum. Bir günde su içer gibi okuduğumu, elimden bırakmadığımı, ve acayip şekilde etkilendiğimi söylemem gerekiyor. Bir kere kitabı muazzam kılan gerçek; yaşanmış olması, 20. yy da böyle bi soykırımın olması, Avrupa devletlerinin ve BM'lerin üç maymunu oynayarak Sırpların Boşnak müslümanlarına yaptığı eziyetlere sessiz kalınmasıydı. Tarihimizde 1. Kosova Savaşı'nın intikamını müslümanlardan alan bir zihniyet.. Mutlaka okuyun mutlaka bu kitaba şans verin. Sizi gerçekten çok etkileyecektir.