Puan vermedi·166 syf.····Okunma: 12 Eylül 2024 12:01 Yakın zamanda Paul Auster okumaları yapmaya başladım ve bu okumalardan biri de Timbuktu oldu. Şizofren sahibi Willy’nin ölmesiyle ortada kalan köpek Bay Kemik’in kendine yeni bir hayat kurma mücadelesi diyebileceğimiz kitap benim için Auster okumaları içerisinde ortada kalan bir kitap oldu. Açıkçası yazara giriş kitabı değil diyebilirim. Kitabı sevdim ama bayılmadım. Üslup şahane olsa da, kurgu beni içine bir türlü çekmedi. Haliyle dediğim gibi benim için arada kalmış bir kitap oldu. Paul Auster okumalar ama bu kitabın fanı olduğum pek söylenemez.