Mikail Balcı
@Ogretmen_Okur · 1yıl
Takip Et
- Telefonunuzu niye kapalı tutuyorsunuz? +İnsanlarla bağlantıda kalmak bana yük oluyor.
Sayfa 100 - Destek Medya Grubu, Athica, 4. Baskı, Şubat 2024.
·
Kitabı okudu
Alıntı
Hyunam-Dong Kitabevi
Hwang Bo-reum
365 beğeni
·
7 paylaşım
·
1 alıntı
·
4.594 Gösterim
7 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Alin
Kapalı değil ama sessiz de kullanıyorum. Çoğu zaman gelen aramaları yanıtlamıyorum ya da geç dönüyorum fark etmediğim için. Her seferinde uyarılıyorum. Ama istikrarla devam ediyorum :)
1
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
En iyisi bu...
Gizle
Yağmur
Çoğu zaman bunu yapmak istiyorum ama maalesef bana ulaşması gereken kişiler olduğu için yapamıyorum.
2
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Birkaç gün bile iyi gelirdi.
Gizle
Kayıpkitaplarülkesi
Bazen telefonu kapatıp birkaç güncük doğaya vermek isterdim kendimi.
2
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Neden olmasın.
2
Gizle
Hatice Kübra BAŞOL
Arada yaptığım ama arayan ulaşamıyor bir de bu yüzden laf işitiyorum🥲😅😁 Beni ne kadar önemsiyorsunuzu merak ediyorum diyorum ☺️😂
2
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Güzel cevap 😊
2
Gizle