- Telefonunuzu niye kapalı tutuyorsunuz? +İnsanlarla bağlantıda kalmak bana yük oluyor.
Sayfa 100 - Destek Medya Grubu, Athica, 4. Baskı, Şubat 2024.·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
4.594 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kapalı değil ama sessiz de kullanıyorum. Çoğu zaman gelen aramaları yanıtlamıyorum ya da geç dönüyorum fark etmediğim için. Her seferinde uyarılıyorum. Ama istikrarla devam ediyorum :)
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
En iyisi bu...
Çoğu zaman bunu yapmak istiyorum ama maalesef bana ulaşması gereken kişiler olduğu için yapamıyorum.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Birkaç gün bile iyi gelirdi.
Bazen telefonu kapatıp birkaç güncük doğaya vermek isterdim kendimi.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Neden olmasın.
Arada yaptığım ama arayan ulaşamıyor bir de bu yüzden laf işitiyorum🥲😅😁 Beni ne kadar önemsiyorsunuzu merak ediyorum diyorum ☺️😂
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Güzel cevap 😊