Bir ümitle okumaya başladığım kitap bitsede artık kurtulsam dediğim bir kitap oldu. Belki çeviriden kaynakliydi ama hiç beğenmedim. Birbirinden bağımsız kısımlar mevcuttu. Kadınların kötülendigi kısımlarda çoktu ve beni rahatsız etti. Son sayfalarını artık anlamadığım için atlayarak okudu . İrade TerbiyesiJules Payot