Kitap ilk başta gençlik kitabı tadında ilerliyor ama sonrasında olaylar bambaşka bir şekilde gelişiyor ve kitap bir gerilim romanına evriliyor. Stella Cross kalp nakli ameliyati sonrasında hayatına olduğu gibi devam edeceğini sanır. Ancak beklenmedik sanrılar, olur olmadık yerlerde gördüğü halüsinasyonlar, aklının ona oynadığı oyunlar, her gün saat 17:08'de yaşadığı kalp ağrısı ona bir türlü rahat vermez. Ameliyattan sonra okula gittiği ilk gün Levi Zin adında yakışıklı bir çocukla tanışır. Levi Zin ile olduğu müddetçe 17:08'de yaşadığı kalp ağrısı azalmaya, gördüğü halüsinasyonlar da artmaya başlar, kitabı okudukça bunun nedenini de öğreniyoruz. Kitap çok güzeldi, her sayfanın ardında acaba daha neler olacak diyerek okuduğum çok iyi bir gerilim romanıydı.