Kitaba tamamiyle aşık oldum diyebilirim.Hatta şuan bunları yazarken bile ürperiyorum.Ay tekrardan okuyasım geliyor ama hayatta bir kitabı tekrar okuyamam ama öyle bir istek doğuyor içime.Umarım 2. KİTABI KISA ZAMANDA GELİR!!!!BÜŞRA'YA DUYURULUR!!!!! :d :d