Ciddi anlamda çok sıkıcı bir kitap.Bir kitap için böyle bir yorumda bulunmak tabi ki hiç istemezdim fakat ben okurken hiç eğlenmedim anca 400'lere kadar dayanabildim çünkü ben kitapları yarım bırakmayı hiç sevmem fakat bazıları cidden beni yarım bırak diye yalvarıyo o kitaplardan biri de bu kitap.OKUMAYIN zamanınıza yazık.