İnsan büyük bir canavardır. Marina Abramovic’in RHYTHM performansını izlerken dehşete düşmüştüm. Bugün Narin’e ya da Tekirdağ’da 2 yaşındaki Sıla bebeğe yapılanları aklımız almıyor ama insan bunları yapanlar, bir hayvandan daha tehlikeli olan insanlar. Ve kötü tarafı şu ki, bir hayvan doğası gereği saldırırken insan bilerek ve isteyerek suç işleyen bir yaratık maalesef.
Sokak hayvanlarıyla uğraşacaklarına bu caniler için yaptırım uygulayıp en büyük cezayı versinler! Gündem değiştirmekten, cemaatlerden, kadına şiddetten, tecavüzlerden, çocuklarımıza yapılan tüm kötülüklerden bir haber tepedekiler..