Zor bir kitaptı açıkçası. Oğuz Atay okumak büyük bir lüks. Hikmet Benol hayatıma girdi artık. Roman gerçekle hayal arasında bir evrende yazılmış gibiydi. Konsantre olmak çok zor bu bakımdan. Daha düşüncelerimi toparlayamadım. büyük ihtimalle hiç toparlayamayacağım. Ne diyeyim; iyi ki Oğuz Atay varmış!!!