SeyirPiraye En dibi görmek gerekir bazen yükselmek için hatta bazen değil her zaman öyle oluyor galiba. Keşke o en dipte olduğum o zaman diliminde karşıma çıksaydı bu kitap, kendimden kırıntıları bulduğum bir kitaptı. Kalbi kırılmış herkesin kendinden birşeyler bulabileceği bir kitap. Keşke herkesin hayatından bir "Ma" olsa dedim. Hayatımda bir Ma yoksa bile umarım sonum Mina gibi güzel olur.