Neredeyse her sayfada altını çizdiğim her öyküde kendimden bir şey bulduğum bir kitaptı. Nermin Yıldırım’ın çoğu kitabını okumuş biri olarak bu sefer ki kitabını diğerlerinden daha az beğendim . Sebebi sanırım roman yazmasına alıştığım için öyküler kısa ve bütün öyküler gibi sonu bize bırakılmış .. yarım kalmışlık hissi veriyor bana.. Tabii ki hızlıca ve kalbimde derinlerde iz bırakarak bitirdiğim bir kitaptı :) Eline,emeğine,yüreğine sağlık sevgili yazar..