Yazarın okuduğum ilk kitabı ve diyebilirim ki hayran kalmamak elde değil. Dostluğun bir ömür boyu nasıl yol aldığı nasıl emek istediğini bu kitapta görmektesiniz. Üzerinden yıllar geçsede yazarın kelimelerle tasvir ettiği anlatımı bir film şeridi gibi gözünüzün önünden geçmekte. Dostluklarımız var ama içinde vefa barındıran acaba kaç tane dostluğumuz var. Ya bir tanedir ya da hiç yoktur.Kitabın sonlarına doğru ağlamanıza engel olamayacağınız bu kitapta kendinizi ve umutlarınızı bulmanız dileğiyle...