"Dünyada gidilecek bir yer var mı, kaldı mı? Her yer ve herkes birbirine benziyor. Hep aynı şey, hep aynı şey." Gittiğimizi mi sanıyoruz, farkında olmadan benzerini mi arıyoruz bilmiyorum ama sanki giderken içinde neyi taşıyorsa onun adresine gidiyor insan. İncelemenizin derinliği silkeler gibi olmuş... Emeğinize sağlık! Bu kitabın beni seçeceği gün geldiğinde okurum umarım.