Siz nerelisiniz
Ahmed Arif           " sevdalıyım " Nazım Hikmet      " umutluyum " C.  Zarifoğlu          " vicdanlıyım" Tezer özlü              " yaralıyım " Oğuz  Atay             " azaplıyım" Azer Bülbül            " yaralıyım
Şiir
·
4 Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
dönülmez akşamın ufkundayım/Münir Nurettin Selçuk
"sevdalıyım.." o gittiğinden beri "yaralıyım" "azaplıyım"...kabullenecek gücüm olmadığından döneceğinden "umutluyum"
Yüksel 7307
Gönderi Sahibi
Ve onu herzaman affedecek kadar da "vicdanlısın" desek tamam olur :)
Uğur Ukut: kederliyim
7 Emin ....... "Türkiyenin Moskovasından Ahde vefa kazasındanım."
Ne olursa olsun sevdiğim insanların yanında mutluyum, şükürler olsun ki iyiyim ve hep umutluyum..