“Sağır kalmadıysak tamamıyla kalbimize, sebebi belirsiz bir rahatsızlık hissetmenin ötesinde kalbimizin nasıl çırpındığını duyarız. Biraz daha üzerinde durunca da ‘Bu bana yakışmaz’ deyip çekiliriz izzet-i ikbal ile o değerimize aykırı davranışlardan.” diyor yazarımız bu sıcacık eserinde..
Sohbetlerini severek dinlediğim hocamızın kalemiyle de bu kitap vesilesiyle tanıştım. Sohbetinde ki o nahif tavrı cümlelerine de yansımış çok güzel bir eser olmuş. Eser, insanın özünde ki iyiliği “bize yakışmaz” tavrıyla ortaya çıkarıyor. Olaylara, kişilere bakış açısını değiştirip farklı yorumlar getirebiliyor. Bu da hayata daha ılımlı bakmaya katkı sağlıyor. “Bize yakışan nedir?”, “Bize yakışmayan nedir?” bilip, yakışanı kuşanıp, yakışmayanı bırakabiliriz. Tavsiyemdir. Bize YakışanMehmet Dinç