Öğretmenlik hakkında birçok film birçok kitap okumuş biri olarak bu kitabı daha önceden okumadığıma üzüldüm. İdealistliğin gösteriş için değil insanın kendi iç huzuruna kavuşması için yapıldığını anlamış oldum. İnce ama bir o kadar da etkileyici bir kitaptı.