Stefan Zweig Bundan yaklaşık bir sene önce okuduğum bir kitaptı. Oldukça zekice yazılmış tıpkı diğer Stefan Zweig kitapları gibi insanın iç dünyasını, özellikle kadının iç dünyasını, esas alan kitaplardan biriydi. Tavsiye edilecek bir kitaptı. Ay Işığı Sokağı