Eskiden kitap okurken ağlayanlara ağzım açık bakardım, şimdi ise bu kitabı okuyup da ağlamayana ağzım açık bakarım. Ama ağlamak istemeyen veya o tatlı canına kıyıp, acıtmak istemeyen, lütfen okuyup da "bu ne biçim bir kitap!" diye saçmalamasın! Veya yarıda bırakmasın. Ya başlasın, bitirsin ya da başlamadan sakince onu yerine bıraksın. Çünkü bu kitap, yarım bırakılmayı hak etmiyor.