10/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2017 2. kitabı
Eskiden kitap okurken ağlayanlara ağzım açık bakardım, şimdi ise bu kitabı okuyup da ağlamayana ağzım açık bakarım. Ama ağlamak istemeyen veya o tatlı canına kıyıp, acıtmak istemeyen, lütfen okuyup da "bu ne biçim bir kitap!" diye saçmalamasın! Veya yarıda bırakmasın. Ya başlasın, bitirsin ya da başlamadan sakince onu yerine bıraksın. Çünkü bu kitap, yarım bırakılmayı hak etmiyor.
Edebiyat
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,4bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.