"İnsanın gelişmiş bir konuşma yetisi var ancak söyledikleri genelde boş ve yanlış, hayvanların ise pek bir ifade gücü yok ama söyledikleri faydalı ve doğru."
"Hayır, çocuk kitabı değil.", "Yok, bu herkese hitap ediyor." diye diye dilimde tüy bitmesine rağmen pes etmeyerek, aynı şeyleri tekrarlayarak okuduğum bir kitap... Eee insanlar işte, dış görünüşe aldanmayıp da ne yapacaklar?
Serisinin hepsini almak istiyorum, umarım en yakın zamanda kitaplığımda olur. Bu arada hepinize öneriyorum. İyi sabırlar...