Kitap zor bir kitaptı bence, yazar Jon Fosse 'nin tüm kitaplarını okudum ve farklı bir tarzı var. Melankoli yerine delilik olmalıydı kitabın ismi. Oldukça sakin bir zaman diliminde okunmalı diye düşünüyorum ve herkese tavsiye edebileceğim bir eser değil.