Yine ertelediğim bir kitaptı ve bitirebildim iyi ki de okumuşum.
Kitabın yazarından başlarsak rastgele birisinin bize bunları bahsetmesinden çok hem bir doktordan dinliyoruz hem de ek olarak bunları uygulamalı yapmış ve aşama aşama ilerlemiş birisidir kendisi.
Kitap direkt şunu bunu yaptım bitti demiyor ve konuyu daha da açıp insanlığın evriminden başlayıp genlerimize kadar inip hatta tarihi bir çizgi şeklinde ilerleyip her şeyi yerine oturtup okuyabiliyoruz ,en azından benim için öyleydi.
Tabii ki her şeyi soru-cevap şeklinde yapması kitabı cidden açıklayıcı kılan bir başka konu...