Şu ana kadar okuduğum en iyi kitabıydı. İşlenen cinayetler ve katilin bıraktığı işaretler, katile ulaşmakta geçen süre, katilin kimliği, cinayetleri işleme sebebi, İstanbul'un tarihine cinayetler vasıtasıyla bir ayna tutulması hepsi ama hepsi muazzam bir uyum içerisindeydi. Çok keyifle okuduğum kitaplardandı. Ahmet Ümit'in ustalık olarak nitelendirebileceği eserlerinden diyebilirim. Kitapta heyecan ve sorgulama oldukça hat safhada açıkçası. Her sayfada seni farklı bir ihtimale düşünmeye sevk ediyor açıkçası ve açıkçası katilin kim olduğunu öğrendiğimde şok olmuştum yalan değil. Ben okumanızı tavsiye ederim.