Emek kokan bir kitap diyebilirim başlangıç olarak. Ahmet Ümit kitabın kurgusu ve İstanbul'un fethiyle ilgili baya vakit harcamış bence ancak kitabın öyle bir yeri geliyor ki psikolojiden, Freud dan dem vurulmuş ve ben oralarda fenalıklar geçiriyordum. Katil açıkçası süpriz biri ama bu muymuş dedim açıkçası. Boş zamanın varsa okunmalı bence çünkü o sıkıldım dediğim kısımda eğer çok yoğun bir zamanda okuyacaksanız, kitabı bırakma ihtimaliniz yüksek. Keyifli okumalar.