yani tam 'harese' tanımana yakışır bir kitaptı...
böyle olmadı, yarım bırakılmış gibi hissediyorum.. "keşke devamı olsaydı" dedirten içsel tatlı bir sızı kaldı bende. devamı olsaydı sızıyı severek yine okurdum..
bu kitap kavuşamadığın sevgiliyi yitirmeyi de istememek gibi..