Dili çok sade ve yavandı. Bu elbette kişisel bir yorum. Ağır kitaplar okuduğum için ortaokul seviyesi bir kitap okuyormuş gibi hissettim. Belki de öyledir.
Katiller ya delidir rastgele denk gelmiş ve öldürülmüşüzdür ya da çok yakınımızdır ki bu en yüksek ihtmal.