En azından düşmanım ol!
Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
··1 alıntı·
3.523 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Ve çoğu zaman sevgiyle sadece hasedin üstünden atlamak isteriz. Çoğu zaman saldırıya geçer ve bir düşman yaratırız kendimize, saldırıya açık olduğumuzu gizlemek için. “En azından düşmanım ol!” – böyle konuşur hakiki saygı, dostluk istemeye yeltenmeyen saygı.
Çünkü bu da bir bağdır. Ve hatta güçlü duygular en güçlü bağları kurar. Bir dizide izlemiştim, ölmek üzere olan baş düşmanını diriltmeye çalışmıştı kraliçe. Sen ölürsen ben de yok olurum demişti. Olumlu ya da olumsuz güçlü duygularla kurulan bağlar bizi biz yapar.
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Tamamen aynı fikirdeyim Zeynep, alıntıyı kısa girince anlam bütünlüğünü bozmuşum. O sebeple yorumda tamamını yazdım. 😊 Söylemek istediğim buydu 👇 Saygının kalabilmesi için; düşman bile saygınlığı hak eder, bazılarının yanında…
Olabil değil mi? @smra_yapal
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Bazılarını öfkeme layık bulmuyorum!
Sevmek de yetmiyor bazen ☺️
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Fazla geliyor hatta 😁
Öyle yazdıysan olmasa da olur ☺️
Semra YAPAL
Gönderi Sahibi
Olmamalı 💜