·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Aralık 2017 20:43 Kitabın konusu ergenlik döneminde 4.okulunda da başarılı olmayıp atılan Holden'ın hikayesi anlatılıyor. Holden, okuldan atıldıktan sonra geçirdiği bunalımdan ötürü New York'a gidiyor ve orada başına gelenler anlatılıyor. Öncelikle yazarın dili çok sade ve akıcı, o yüzden okurken yorulmuyorsunuz. Ayrıca karakterler çok samimi. Bu kitabı okurken hem eğlendim hemde hüzünlendim. Gayet güzel bir kitaptı.